ΕΡΓΑΣΙΑΚΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ

Είμαστε δημιουργικοί, παθιασμένοι και τολμηροί. Πιστεύουμε ότι η δουλειά μας παίζει έναν κρίσιμο ρόλο στο πόσο ευτυχισμένος και παραγωγικός είναι κάθε άτομο.
Κατά τη γνώμη μας, δημιουργούμε ένα περιβάλλον που αντικατοπτρίζει ποιος είστε και τι κάνετε.
Οι τρέχουσες ανοιχτές θέσεις εργασίας μας
Σχεδιαστής
Ψάχνουμε ένα σούπερ-ήρωα συναδέλφο για να ενταχθεί στη φιλική μας ομάδα. Δημιουργούμε πλήρως εξοπλισμένα γραφεία από την ανάπτυξη ενός σχεδιαστικού έργου μέχρι την προμήθεια επίπλων. Εάν είστε ενεργητικοί και πρωτοβουλιακοί, καλώς ορίσατε στην ομάδα μας!

Τι απαιτείται:
  • Συνεργασία με πελάτες και ανάδοχους σε κάθε στάδιο της διαδικασίας σχεδιασμού.
  • Προετοιμασία πλήρων εσωτερικών σχεδίων.
  • Ανάπτυξη εσωτερικών σχεδιαστικών κατευθύνσεων.
  • Δημιουργία σχεδιαστικής τεκμηρίωσης.
  • Παροχή συγγραφικής επίβλεψης για τρέχοντα έργα.

Απαιτήσεις:
  • Εξειδικευμένη εκπαίδευση.
  • Ελάχιστα δύο χρόνια εμπειρίας στη διαδικασία σχεδιασμού εσωτερικών χώρων.
  • Εξαιρετική γνώση της αγγλικής γλώσσας.
  • Οι αιτήσεις χωρίς πορτφόλιο δε θα ληφθούν υπόψη.

Προσφέρουμε:
  • ροσφέρουμε: Φιλικό περιβάλλον εργασίας σε μια ομάδα επαγγελματιών.
  • Σύμβαση B2B ή σύμβαση εργασίας.
  • Μισθός βασισμένος στην εμπειρία και τις δεξιότητες που αναφέρονται παραπάνω.
  • Δυνατότητα απομακρυσμένης εργασίας μία φορά την εβδομάδα μετά από μια περίοδο δοκιμής.

Ρίξτε μια ματιά στα έργα μας στο Office Snapshots.

Η Tengo εξειδικεύεται στον σχεδιασμό εμπορικών και κατοικημένων χώρων, παρέχοντας ολοκληρωμένες λύσεις για τους πελάτες μας. Αναλαμβάνουμε έργα σε όλο τον κόσμο.

Εάν απολαμβάνετε την εργασία σε ένα δημιουργικό περιβάλλον, επιδιώκετε την προσωπική ανάπτυξη και πιστεύετε ότι αυτή η θέση εργασίας είναι η κατάλληλη για εσάς, παρακαλούμε στείλτε μας το βιογραφικό σας και ένα σύντομο πορτφόλιο!

Διευθυντής Έργου
Στη θέση του Διευθυντή Έργου TENGO, θα αναλάβετε την ευθύνη για την παροχή υπηρεσιών διαχείρισης έργων για την ανακαίνιση γραφείων σε επιλεγμένους πελάτες στην Κύπρο (Λεμεσό και Πάφο). Η θέση αυτή δεν προβλέπεται για απομακρυσμένη εργασία.

Τι θα κάνετε:
Αναλάβετε τη διαχείριση όλων των πτυχών της διαχείρισης έργων για εμπορικά ακίνητα. Αυτό περιλαμβάνει τον σχεδιασμό, την κατασκευή, την κατάληψη και την ολοκλήρωση.
Επικοινωνήστε άμεσα με πελάτες και προμηθευτές για την προετοιμασία όλων των στοιχείων του έργου. Αυτό περιλαμβάνει τον καθορισμό του πεδίου εργασίας, των αναγκών σε πόρους για την παράδοση του έργου, τις εκτιμήσεις κόστους και προϋπολογισμού, το πρόγραμμα εργασίας και τα ορόσημα, τον έλεγχο ποιότητας και τον εντοπισμό κινδύνων.
Καθορίστε τους πόρους παράδοσης του έργου. Διενεργήστε περίπλοκες αιτήσεις προσφορών, ολοκληρώστε αξιολογήσεις προσφορών και προτείνετε πόρους για την προμήθεια.
Συμβάλετε στη δημιουργία ενός Χάρτη και ενός ολοκληρωμένου χρονοδιαγράμματος και εξασφαλίστε ότι όλες οι λειτουργίες παραμένουν στον προγραμματισμένο χρόνο και ότι τα προβλήματα λύνονται.
Διευκολύνετε τακτικές συναντήσεις για την αναθεώρηση της κατάστασης του έργου..
Διευκολύνετε τακτικές επισκέψεις στον τόπο εργασίας για τον έλεγχο και τον έλεγχο της κατάστασης των έργων εξοπλισμού γραφείου.
Εφαρμόστε προηγμένες γνώσεις για να αναζητήσετε και να αναπτύξετε νέες, καλύτερες μεθόδους για την επίτευξη των στόχων του έργου.

Τι θα χρειαστείτε:
3-5 χρόνια αποδεδειγμένης εμπειρίας. Συνιστάται πτυχίο στον τομέα της κατασκευής.
Ένα στέρεο κατανομή της εμπορικής βιομηχανίας ακινήτων σε τομείς όπως οι χρηματοοικονομικές αναλύσεις, η διαχείριση έργων, η κατασκευή, η επιχειρηματική δεοντολογία και οι λειτουργίες επιχειρήσεων.
Η δημιουργική νοοτροπία για την ανάπτυξη μεθόδων που υπερβαίνουν τις υπάρχουσες λύσεις.
Ικανότητα να λύνετε μοναδικά προβλήματα χρησιμοποιώντας τυπικές και καινοτόμες λύσεις που έχουν ευρεία επίδραση στην επιχείρηση.
Εξαιρετική γνώση του Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint, MS Project). Η εμπειρία στη χρήση του AutoCAD και του Autodesk Revit θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα.
Επιδεξιότητες στη διαπροσωπική επικοινωνία με προχωρημένη πνευματική περιέργεια.

Τι προσφέρουμε:
Μισθός: KPI + μπόνους.
Ανταγωνιστικός μισθός βασισμένος στην εμπειρία και τις δεξιότητές σας.
Νεαρή και φιλική ομάδα.
Ωράριο εργασίας από τις 9:00 έως τις 18:00.
Άνετο γραφείο.
Συνθήκες για προσωπική ανάπτυξη.

Παρακαλούμε, στείλτε το βιογραφικό σας στο hello@tengogroup.com.cy.

Για να υποβάλετε αίτηση για τη θέση, παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας!